Planeta Organica – Szampon do włosów cienkich i osłabionych, organiczny olej z cedru syberyjskiego

Moje włosy- puszące się, ale zdrowe, długie, farbowane, bez łupieżu.
Zawsze staram się wybierać jak najbardziej wygładzające szampony, nawilżające i regenerujące. Chcę, by włosy były sypkie, lekkie, miękkie 🙂 Co więcej, od ponad roku sięgam wyłącznie po szampony bez SLS, SLES, ponieważ od czasu do czasu robię zabieg keratynowy na włosy. Przy tym zabiegu szampony z silnymi detergentami w składzie nie są polecane, gdyż szybciej wypłukują keratynę z włosa.
Ostatnio próbowałam szamponu z planety organici na bazie oleju z orzeszków cedrowych.
1
Producent obiecuje: szampon odbudowuje naturalny bilans hydrolipidowy skóry głowy. Skutecznie chroni przed utratą wilgoci i dodaje włosom lśniący blask. Zapewnia długotrwałą ochronę i delikatną pielęgnację.
Moje wrażenia 🙂
2
Konsystencja szamponu jest bardzo gęsta, ale to fajnie, lubię takie szampony. Minusem może być to, że trudno mi go wycisnąć z butelki. Otwór jest niewielki, a konsystencja gęsta, dlatego muszę ścisnąć butelkę naprawdę mocno. Na początku na pewno każda z Was zwróci uwagę na jego zapach- pachnie świetnie! Kojarzy mi się z lasem, z sosnami, z cedrem… Ma on w swoim składzie również pokrzywę i łopian, a więc wzmocni cienkie i słabe włosy.
Kolor szamponu jest miętowo- błękitny, co jest bardzo ciekawą sprawą J nie ma on konsystencji żelowej tylko kremową.
Od razu przy spłukiwaniu już zauważyłam, że to był dobry wybór- już wtedy czułam, że włosy są gładkie, miękkie bardziej niż zazwyczaj. Jest to zasługa oleju cedrowego. Dalej, po wysuszeniu również się nie zawiodłam J dawno nie miałam tak śliskich, sypkich włosów. Nie były one również przeciążone, tylko lekkie. Z pewnością posiadaczki cienkich włosów również będą nim zachwycone.
 Szampon stosuję już drugi raz i na pewno niejednokrotnie do niego jeszcze wrócę.
Zalety produktu:
+ nie zawiera barwników syntetycznych,
+ nie zawiera sls, parabenów,
+ nie jest testowany na zwierzętach
+ niska cena jak na ten skład
+ zostawia włosy lekkie, sypkie, śliskie i miękkie
+ jak dla mnie pachnie pięknie, choć to jest moja osobista opinia J
INCI: Aqua, Cedrus Deodara Wood Oil, Lauryl Glucoside, TEA-Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Arcticum Lappa Seed Oil, Urtica Dioica Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Cellulose Gum, Parfum, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.
Cena- 360 ml ok. 15 zł

3 comments

  1. Myślisz ze sprawdzi się do problematycznej skóry głowy? Włosy cienkie, delikatne, przetluszczajace się z tendencja do łupieżu.

    Like

    • Oczywiście, właśnie według mnie ona jest szczególnie do takiego typu włosów 🙂 szampon jest bardzo delikatny, bez sls, sles, będzie więc świetny dla wrażliwej skóry głowy czy pojawiającego się łupieżu. Do takich włosów zobacz też na szampon macadamia spa- Ecolab- do włosów cienkich, łamliwych, słabych, lub argan spa Ecolab- do włosów tłustych u nasady a suchych przy końcach.

      Like

      • Ecolab się u mnie nie sprawdził 😦 ale mam już jeden szampon z Planeta Organica i jest całkiem fajny. Stosuje tez szampony z Sylveco i je bardzo lubię.

        Like

Leave a comment